آ
-
آموزش طراحی
آیا نیازی به فرایند تفکر طراحی وجود دارد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 52-59]
ا
-
احساس گرایی
شوخ طبعیِ محصولات در طراحی احساس گرا و نقش آن در ارتباط بین کاربر و محصول [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 36-43]
-
ارگونومی فرهنگی
واکاوی اصول برندسازی دمنوش های گیاهی ایرانی [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 61-52]
-
استرس
طراحی برای کاهش استرس؛چگونه می توان محصولی برای کنترل استرس طراحی کرد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 16-26]
-
افردنس
افردنس و کور رنگی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 28-35]
-
افردنس رنگی
افردنس و کور رنگی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 28-35]
-
امید به زندگی
امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهرهگیری از بازی آگاهیبخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]
ب
-
بازی
طراحــی وســیلۀ بــازی بــرای کودکان به منظور بهبود ارتباط و مهارت هــای اجتماعــی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 44-50]
-
برند سازی
واکاوی اصول برندسازی دمنوش های گیاهی ایرانی [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 61-52]
-
بسته بندی
واکاوی اصول برندسازی دمنوش های گیاهی ایرانی [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 61-52]
ت
-
تئوری اقتصاد سرریز
سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
-
تجربه مواد
طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 79-62]
-
تعامل
طراحــی وســیلۀ بــازی بــرای کودکان به منظور بهبود ارتباط و مهارت هــای اجتماعــی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 44-50]
-
تفکر طراحی
آیا نیازی به فرایند تفکر طراحی وجود دارد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 52-59]
ج
-
جام
بررسی احساس کاربر از طراحی جام و صراحی نوشیدنی سنتی ایران [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 51-42]
چ
-
چاپگر سه بعدی
به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر سهبعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]
د
-
دمکراتیزاسیون کالا
سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
-
دمنوش
واکاوی اصول برندسازی دمنوش های گیاهی ایرانی [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 61-52]
ز
-
زبان محصول
به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر سهبعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]
س
-
سامانۀ اشتراک گذاری
سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
-
سبک زندگی
مطالعۀ مفهوم کانسپت استور در ایران؛ مقایسۀ فعالیت های کانسپت استورهای ایرانی با نمونه های خارجی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 6-15]
-
سرطان
امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهرهگیری از بازی آگاهیبخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]
ش
-
شوخ طبعی
شوخ طبعیِ محصولات در طراحی احساس گرا و نقش آن در ارتباط بین کاربر و محصول [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 36-43]
ص
-
صراحی
بررسی احساس کاربر از طراحی جام و صراحی نوشیدنی سنتی ایران [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 51-42]
ط
-
طراحی احساسگرا
بررسی احساس کاربر از طراحی جام و صراحی نوشیدنی سنتی ایران [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 51-42]
-
طراحی ایرانی
مطالعۀ مفهوم کانسپت استور در ایران؛ مقایسۀ فعالیت های کانسپت استورهای ایرانی با نمونه های خارجی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 6-15]
-
طراحی با پسماند
طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 79-62]
-
طراحی برای آرامش
طراحی برای کاهش استرس؛چگونه می توان محصولی برای کنترل استرس طراحی کرد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 16-26]
-
طراحی تجربه
طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 79-62]
-
طراحی محصول
به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر سهبعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]
-
طراحی محصول
طراحی برای کاهش استرس؛چگونه می توان محصولی برای کنترل استرس طراحی کرد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 16-26]
-
طراحی محصول
طراحــی وســیلۀ بــازی بــرای کودکان به منظور بهبود ارتباط و مهارت هــای اجتماعــی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 44-50]
-
طراحی مواد محور
طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 79-62]
ف
-
فرایند طراحی
آیا نیازی به فرایند تفکر طراحی وجود دارد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 52-59]
-
فرهنگ بخشش
سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
ک
-
کاربرد خوشایند
بررسی احساس کاربر از طراحی جام و صراحی نوشیدنی سنتی ایران [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 51-42]
-
کانسپت استور
مطالعۀ مفهوم کانسپت استور در ایران؛ مقایسۀ فعالیت های کانسپت استورهای ایرانی با نمونه های خارجی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 6-15]
-
کاهش اضطراب
امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهرهگیری از بازی آگاهیبخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]
-
کودکان
امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهرهگیری از بازی آگاهیبخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]
-
کوررنگی و طراحی صنعتی
افردنس و کور رنگی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 28-35]
-
کیوسک هوشمند
سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
ل
-
لذت
شوخ طبعیِ محصولات در طراحی احساس گرا و نقش آن در ارتباط بین کاربر و محصول [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 36-43]
م
-
مبلمان شهری هوشمند
سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
-
محصولات احسا س گرا
شوخ طبعیِ محصولات در طراحی احساس گرا و نقش آن در ارتباط بین کاربر و محصول [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 36-43]
-
محصولات خانگی
به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر سهبعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]
-
مدل طراحی
طراحی برای کاهش استرس؛چگونه می توان محصولی برای کنترل استرس طراحی کرد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 16-26]
-
معناشناسی
به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر سهبعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]
-
مهار تهای اجتماعی
طراحــی وســیلۀ بــازی بــرای کودکان به منظور بهبود ارتباط و مهارت هــای اجتماعــی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 44-50]
-
مواد
طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 79-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد